10 תשובות
עוד פעם אתה עם ה-1.83? לא חלאס?
שואל השאלה:
אמרת פעם 1.76
כשתהיי יותר גדולה תגידי 1.83
את כל פעם מעלה
בנות בנות 14 לא מבינות כלום חכי תגדלי
אנונימי
שואל השאלה:
לא מעניין איזה גובה אני
מה האידאל?
אנונימי
איזה גובה אתה?
שואל השאלה:
כאילו באיזה גובה
אנונימי
סתום יא טמבל, אני מטר 93, כולן חושבות שאני מטריד.. אין אחת שמתאימה לי בול או בערך
זה תלוי מה השאלה(:
הגובה הממוצע לגברים הוא 176, הגובה שלגבוהות זה סבבה ולנמוכות זה לא מפחיד זה בדר''כ 79
שואל השאלה:
1.79 זה לא גבוה
אנונימי
זה מספיק טוב לבנות גבוהות כי הרוב לא עוברות את זה
באותו הנושא: