התחברות
הרשמה
אם אני נכשלת בדמי תיאוריה ,אז אני לא יכולה לגשת לתיאוריה?
לא הבנתי את זה ויש לי היום דמי ולא למדתי בכלל
2 ביוני 2021, 07:49
תיאוריה
נהיגה
תיאוריה לנהיגה
גיל 16
גיל
תשובה אחת
כדי לעשות תאוריה מטעם בית ספר את חייבת לגשת לדמוי תאוריה, אבל גם אם לא תעברי אותו זה בסדר ועדיין תוכלי לעשות את התאוריה מבית ספר
אנונימית
באותו הנושא:
אני ניגשת מחר לתיאוריה, אם אני נכשלת זה אפשרי לגשת יום למחרת בשנית?
אם אני נכשלת בתיאוריה, אני יכולה כבר ישר אחר כך לנסות לגשת שוב?
עשיתי תיאוריה ביום שני ונכשלתי, לגשת מחר לעוד אחת?
יש לי הדמיה לתיאוריה דרך בית הספר מחר .. אם אני נכשלת בהדמיה, אני לא יכולה לעשות תיאוריה דרך הבית ספר?
אם מישהי הוציאה טופס ירוק, וניגשה לתיאוריה ונכשלה, היא יכולה לגשת לעוד מבחני תיאוריה עם אותו הטופס או להוציא חדש במבחן
היי מאיזה גיל בדיוק אני יכולה לגשת לעשות תיאוריה????
האם אני יכולה לגשת לתיאוריה בלי קשר לבית הספר?
אם אני הולך לתאוריה ונכשל אז יש זמן מסויים שאני לא יכול לגשת שוב ?
אם אני עושה תיאוריה ונכשלת אני יכולה באותו יום לעשות עד מבחן ?
אם הזמנתי תיאוריה ונכשלתי ואני רוצה לגשת שוב אני צריך לשלם שוב?
אם הלכתי למבחן תיאוריה ונכשלתי, אני יכול לשלם שוב ולעשות עוד פעם באותו יום?