תשובה אחת
כדי לעשות תאוריה מטעם בית ספר את חייבת לגשת לדמוי תאוריה, אבל גם אם לא תעברי אותו זה בסדר ועדיין תוכלי לעשות את התאוריה מבית ספר
אנונימית