התחברות
הרשמה
אם הזמנתי תיאוריה ונכשלתי ואני רוצה לגשת שוב אני צריך לשלם שוב?
30 ביוני 2020, 14:05
תיאוריה
נהיגה
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
כן מן הסתם
Y
YG_4hunnid
באותו הנושא:
עשיתי תאוריה ונכשלתי. המשך בפירוט
עשיתי עכשיו תאוריה ונכשלתי עם 6 טעויות אני כל כך עצובה ואני פשוט בוכה פה
אני ניגשת מחר לתיאוריה, אם אני נכשלת זה אפשרי לגשת יום למחרת בשנית?
עשיתי תיאוריה ביום שני ונכשלתי, לגשת מחר לעוד אחת?
עשיתי הזמנה מזאפול וזה רושם לי שההזמנה נכשלה אבל ירד לי הכסף מה זה אומר?
עשיתי הזמנה בזאפול, זה רושם לי שההזמנה בהתליך אבל שאני נכנסת לפרטים זה כותב לי שההזמנה נכשלה. מה לעשות?
אם הלכתי למבחן תיאוריה ונכשלתי, אני יכול לשלם שוב ולעשות עוד פעם באותו יום?
אם עשיתי היום תיאוריה ונכשלתי מתי אני יכול לעשות עוד פעם?
מעל כמה טעויות נכשלים בתיאוריה?
אם אני נכשלת בתיאוריה, אני יכולה כבר ישר אחר כך לנסות לגשת שוב?
אם הזמנתי מזאפול בגד ים וזה אמר שההזמנה הושלמה והיא בתהליך אבל כשאני נכנסת זה כותב למעלה ההזמנה נכשלה אז היא הושלמה או נכשלה?