10 תשובות
סתם ככה לא אכפת לי אבל במיוחד כי זה מהסטיפס פוסלת מהר
הכרתי מפה מישהו דיברנו איזה שלושה חודשים ובוא נגיד שזאת לא הייתה מציאה
אהה פחות אבל הכל אפשרי
שואל השאלה:
כן אבל גם אם פעם אחת לה היה טוב לא מכלילים את כולם
אנונימי
נכון ברור
נגמר רע בפעם האחרונה בגלל שזה באנטרנט אז לא.
זאת לא המטרה שלי אבל אם זה היה קורה לבד לא הייתי מתנגדת
זאת לא המטרה שלי אבל אם זה היה קורה לבד לא הייתי מתנגדת
אתה פונה לבנות, תגיד אתן
ותשתמש בסימני פיסוק
לקח לי זמן להבין מה אתה רוצה ממני
לא מעוניינת להכיר חבר פה
לא