6 תשובות
שואל השאלה:
זה פשוט בסוף שנה.. לא קצת מוזר?
אנונימית
פשוט לרשטם היי, בלי רוצה להכיר
Ma?
סוף שנה מעולה עוד מעט קיץ ...אם תרצי לעשות איתו משהו זה הזמן
ישיר קצת.
תכתבי היי, מה קורה
משם תפתחי שיחה.
שואל השאלה:
אז פשוט לרשום לו היי?
אנונימית
לא
גם אני עשיתי את זה