14 תשובות
מעדיפה שלא די מתנגדת מעדיפה מישהו שאכיר דרך חברים משותפים וכו
אנונימית
לא, כל עוד הוא באמת מי שאני חושבת שהוא ולא איזה מתחזה, אני לא רואה סיבה לפסול
אני די בטוחה שכן
זה לא דבר שקובעים,
זה פשוט קורה (אם זה קורה).
זה פשוט קורה (אם זה קורה).
שואל השאלה:
במה?
במה?
אנונימי
תלוי
לא בעיקרון
וואלה אני הכרתי פה מישהי זה אפשר לגמרי יאח..
הכל תלוי בגישה שלך
הכל תלוי בגישה שלך
אנשים אל תפסלו. גם אני לא תכננתי ובמקרה נפלתי על חיבור מדהים ואנחנו יוצאים לדייט. החיים דינמיים ומפתיעים תזרמו איתם, מודה שלא ככה חשבתי שתיראה הזוגיות שלי חחח.
אנונימי
ממש תלוי, כאילו אי אפשר להכיר באמת בנאדם דרך הרשתות החברתיות. אבל אם אני אראה שאני באמת מתחברת לבנאדם יכול להיות שאני אתחיל לדבר איתו באינסטגרם ומשם זה יכול להתגלגל.
אנונימית
הכרתי את חבר שלי כאן
אני מכורה אליו כפרע עליו
אני מכורה אליו כפרע עליו
לא רואה סיבה שלא. כמובן שלא ישר וכל זה, מדברים, מכירים ומתקדמים. מכירה כמה כאלה
אני הכרתי מכאן
זה אומנם היה לא צפוי אבל לא שללתי
זה אומנם היה לא צפוי אבל לא שללתי
אנונימית
באותו הנושא: