3 תשובות
זה נקרא תסבוך
ממליצה לפנות ליעוץ
לדעתי זו חרדת נטישה.
זה נשמע מוזר בשבילך או משהו, אבל את תיארת פה מצב שאת מפחדת שינתקו איתך קשר אחרי זמן מסוים ושיעזבו אותך.
שואל השאלה:
אוקיי.. מקבלת. השאלה מה הקשר לזה שאני רוצה להיות בחברתה בכל זמן שקיים. כל היום היא במחשבות שלי זה משגע אותי. בא לי שזה יפסיק
אנונימית