5 תשובות
בטוח שהיא הגישה תלונה? המשטרה ראתה את התלונה?
אנונימית
וואי היא ממש ממש אבל ממש מאניקית (סליחה על המילה), אבל פשוט תנסי להירגע, אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה :)
אם תרצי תפני אליי. ואין לך ממה לחשוש מהחקירה . לא יעשו לך כלום, גם יזהירו. יש חוקרים שיצעקו עלייך כדי להראות שהם השולטים וינסו להפחיד, אבל הישארי רגועה ושימרי על קור רוח כשהם יראו שאת לא חוששת הם כבר יגיבו אחרת.
מותר לשאול בת כמה את ועל מה התלונה? אני לצערי יודעת איך המשטרה עובדת.. אני לא מתחברת הרבה ,אבל תכתבי לי בפרטי ואשמח לנסות לעזור כמה שאוכל
היי אנונימית,
שמי עומר ואני מתנדבת בעלם דיגיטל. את מתארת שאת חווה תחושות מאוד לא פשוטות בעקבות תלונה שהביאה לחקירה במשטרה. האם החקירה כבר התרחשה ואת חשה את התחושות האלה בעקבות מה שהיה, או שעדיין לא התרחשה ומדובר בלחץ ממה שיהיה? במסגרת מה המדריכה הזאת מלווה אותך?
אני מזמינה אותך לא להישאר עם החששות והתחושות האלה לבד, את יכולה לכתוב לי כאן בהודעות הפרטיות, דרך האינסטגרם שלנו nayedet.digital או דרך המייל שלנו [email protected].
מחכה לשמוע ממך,
עומר מעלם דיגיטל
שמי עומר ואני מתנדבת בעלם דיגיטל. את מתארת שאת חווה תחושות מאוד לא פשוטות בעקבות תלונה שהביאה לחקירה במשטרה. האם החקירה כבר התרחשה ואת חשה את התחושות האלה בעקבות מה שהיה, או שעדיין לא התרחשה ומדובר בלחץ ממה שיהיה? במסגרת מה המדריכה הזאת מלווה אותך?
אני מזמינה אותך לא להישאר עם החששות והתחושות האלה לבד, את יכולה לכתוב לי כאן בהודעות הפרטיות, דרך האינסטגרם שלנו nayedet.digital או דרך המייל שלנו [email protected].
מחכה לשמוע ממך,
עומר מעלם דיגיטל
באותו הנושא: