20 תשובות
אם לא טוב לך בבית והיה לך טוב בפנימייה אז בטח שלחזור.
שואל השאלה:
כל הקטע שבגלל שלא עמדתי בתנאים ופשוט הלכתי משם אז הם לא יקבלו אותי חזרה כל כך מהר.. אני כבר חצי שנה מנסה לדבר איתם ולפני חצי שנה שלחתי להם הודעה והם לא ענו ומאז לא שלחתי ורק אתמול אמרתי להם סוג של הזכרתי שאני מחכה לתשובה מהם..
אנונימי
תחפש מקום אחר שטוב לך שם
Bia
שואל השאלה:
אין מקום טוב יותר, זה הכי טוב שהייתי בו
אנונימי
אז תחזור
Bia
תשכור דירה
Bia
תחשוב מחוץ לקופסא
Bia
שואל השאלה:
לא יכול אני קטין עדיין
אנונימי
תגור אצל חברים
Bia
שואל השאלה:
אני בן 16. איזה הורים ירצו לאמץ אותי? את מסתלבטת עכשיו ?
אנונימי
אצל חברים לא הורים
Bia
שואל השאלה:
אבל חברים גרים עם הורים
אנונימי
פשוט תבקש מחבר אם אפשר לישון אצלו כמה ימים ואז כבר תמצא מקום ככה כול פעם
Bia
שואל השאלה:
לא מה אני ילד רחוב??
אני מעדיף לחכות עד שיענו לי מהפנימיה
אנונימי
שואל השאלה:
את לא חכמה מאמי דיי לענןת לי על השאלה
אנונימי
תנסה לשכנע את ההורים שלך
שואל השאלה:
ההורים זה לא בעיה
הפנימיה זה הבעיה
אנונימי
נפלת על אנשים לא חכמים במיוחד אחי
אתה לא חבר שלנו