3 תשובות
כי הן רעילות בסטי מתרחקים באלגנטיות
גם לי .
לכי להכיר חברים באינטרנט הם תמיד חברי אמת
ותתרחקי מהן את רעילות
קרה לי הרבה פעמים עם אנשים, פשוט תתרחקי לאט לאט, זה יהיה לך יותר טוב