5 תשובות
לא כולם כאלה כנראה רק נפלת על כאלה
אבל כן זה בהחלט מוד
כי אם לא תדאג לעצמך מי ידאג לך? אין המון אנשים אלטרואיסטים בעולם ככה שאם לא אתה, אף אחד אחר לא ידאג בשבילך.
בשביל לפתור את הבעיה הזו, קמו שלטונות סוציאליים (רובם נפלו, אלה שקיימים קצת בעייתיים, אבל בתכלס הם דואגים)
אנונימי
זה נקרא אנשים. זן מיוחד.
לא כולם חארות, ויש המון שמקדישים מעצמם בשביל אחרים.
אבל יש הרבה כאלו, וזה אנושי ומבאס
שואל השאלה:
היי אש לקבל פרח