4 תשובות
חארות .
תמסי לדבר איתם .
תמסי לדבר איתם .
חארות
אבל אולי הן שמעו את הסיפור מהצד שלה או משהו וחושבות שאת הלא בסדר
את יכולה לספר את הצד שלך אם את רוצה או להתעמת איתן על זה שהן תופסות צד
אבל אולי הן שמעו את הסיפור מהצד שלה או משהו וחושבות שאת הלא בסדר
את יכולה לספר את הצד שלך אם את רוצה או להתעמת איתן על זה שהן תופסות צד
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מה לעשות שתי חברות טובות שלי עברו!ועם אחת אני לא מדברת!
אין לי מה לעשות שתי חברות טובות שלי עברו!ועם אחת אני לא מדברת!
אנונימית
שואל השאלה:
רק הן נשארו
רק הן נשארו
אנונימית
באותו הנושא: