5 תשובות
נשים שק של נחשים
אנונימית
שואל השאלה:
^ את אומרת בציניות או שככה את חושבת?
^ את אומרת בציניות או שככה את חושבת?
אנונימי
יש ויש
יש בנות שבאות לי ממש רע בעין בגלל האופי שיש להן.
אבל אני תומכת בזכויות נשים
יש בנות שבאות לי ממש רע בעין בגלל האופי שיש להן.
אבל אני תומכת בזכויות נשים
אני לא מכלילה, אבל לרוב בנות הם נחשות
לפחות ממה שאני הכרתי
לפחות ממה שאני הכרתי
ככה אני חושבת
אנונימית
באותו הנושא: