התחברות הרשמה

בנות : אוהבות בלורית? או שזה נשי בעיניכן

27 בספטמבר 2019, 19:26
תסרוקות    
3 תשובות
וואו
אוהבת בלוריתת
~
~ Cutie ~
כן זה פשוט כזה מושלםם
צ
צדיקה טיפוסית
מאוד מאוד מאוד
M
Magnolia
באותו הנושא:
בנות אתן אוהבות עיניים כחולות?
בנות אתן אוהבות שבן מתלבש כזה באד בוי ויש לי כמה פירסינג בכל אוזן וקצת שרשראות ותספורת כזאת עם בלורית ארוכה?
למה בנות מחפשות כל הזמן חתיכים - גבר בשבילכם זה שרירים ובלורית ?
גלח או בלורית? (לבנות)
בנות זה יפה לדעתכן בלורית מתולתלת (תלתלים קפיצים) לבנים?
בנות, זה יפה לדעתכן בלורית מתולתלת (תלתלים קפיצים)
בנות, גם אתן חושבות שבלורית ארוכה לבנים זה חולשה?
בנות- בלורית קצר או ארוך?
בנות איזה צבע עיניים ושיער אתם הכי אוהבות לבנים.?👱👦👨😕
מה יותר יפה לגבר- פוני, בלורית שמסודרת לצד או בלורית שמורמת למעלה?
אתן אוהבות שבנים מסדרים את הבלורית שלהם?