10 תשובות
אני משערת כי הן רוצות ידיד גיי נשי כדי שיעזור בעינייני בגדים ואיפור וכאלה ועם בנים ובכללי בנים הם יותר חמודים מבנות אבל הן רוצות ידיד גיי כדי שלא יוכלו לפתח קשר רומנטי. הכי מדהים שאותן הבנות שנואשות לידיד גיי ממש נגעלות מלסביות
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את יכולה לא לדבר באנונימיות בבקשה
אנונימית את יכולה לא לדבר באנונימיות בבקשה
כי זה כיף לדבר איתו על הכל והוא ממש כמו החברה הכי טובה שיש
למה?
אנונימית
אבל את דוגמנית בנלאומית
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אהה חחח
אני אלה איילון ואני דוגמנית..
סתם.. חחח
אני אלה איילון ואני דוגמנית..
סתם.. חחח
אנונימית
זה כיף גיי פרינד את יכולה לשפוך את הלב שלך והוא לא יישפוט אותך והוא יעזור לך בדברים
אתה כתבת לי בפרטי נכון אני צריכה שתעשה לי פרח בשביל שאני אוכל לדבר איתך
שואל השאלה:
הלוואי שיכולתי
הלוואי שיכולתי
באותו הנושא: