שברתי לו את הלב אחרי שניסיתי להיות בקטע איתו כמה ימים והוא שונא אותי עכשיו.
אני מנסה לדבר איתו, לחזור להיות ידידים, אבל הוא פשוט מתחמק. היום לדוגמא אמרתי לו מרחוק לחכות רגע והוא אמר "סליחה אני ממהר". אוף אני מרגישה ממש רע עם עצמי למרות שעבר כבר חודש מאז, ואני מבינה למה הוא לא רוצה לדבר איתי בחיים, אבל אני תמיד רואה אותו והוא עובר לידי והוא אומר לי היי כאילו אני איזו זרה. עדיף שלא יגיד כלום וזהו/: איך אני שוכחת ממנו וזהו?