5 תשובות
תלוי איזו בדיקה
ואם המסטיק היה עם סוכר אז כן
ואם המסטיק היה עם סוכר אז כן
אני חושבת שכן... כי את בלעת סוכר...גם במסטיק בלי סוכר יש תחליפים אז...כדי להיות בטוחה תתקשרי לקופת חולים הם יגידו לך בדיוק
אני חושבת שכן..
לי היו עקירות והייתי גם בצום ואמרו לי אפילו בלי מסטיק.....
לי היו עקירות והייתי גם בצום ואמרו לי אפילו בלי מסטיק.....
לא..
לא...לא הכנסת שום דבר לבטן...זה לא שבלעת את המסטיק...(ככה נראלי...)
באותו הנושא: