4 תשובות
כן מאמי הכל טוב כל הכבוד
סליחה אבל האמת שזה לא שינה כלום, הרי זה לא שלא הצלחת לחיות בלי זה אלא שהיה לך טעים והתבאסת לוותר על זה, זה שניסיתי ליומיים וויתרת לא משפר את זה
אני חושבת שתלוי למה הפסקת
אם הפסקת כי היה לך קשה לראות בשר והפיתוי היה קשה, אז אחלה אבל החלטת משהו כבר, לא? גם אם מישהו שאוכל בשר מרחם על החיות שהוא אוכל זה לא משנה כי הוא אוכל אותן
אם הפסקת כי היה לך קשה לראות בשר והפיתוי היה קשה, אז אחלה אבל החלטת משהו כבר, לא? גם אם מישהו שאוכל בשר מרחם על החיות שהוא אוכל זה לא משנה כי הוא אוכל אותן
אין בעיה זה אולי יגרום לך להרגיש יותר טוב עם עצמך זה פשוט לא באמת השפיע זה הכול
באותו הנושא: