17 תשובות
כן כן כנל
ישנתי גם איזה שש שעות בלילה זה נורא והמורה שלי לא מפסיקה לחפור
איכס שונאת זום
כנל כנל כנל אני חוטפת שבץ מהדג הזה
נכנסתי לתסביכים
אנו מצה משעמום
לחח אני היחיד שעדיין בבית ספר?
אני גם בזום עכשיו חח, אומנם מתמטיקה ויש מבחן ביום ראשון אבל לא מצליח להתרכז בזום
יואו גם אני דיי מתי זה נגמר
אופ תכתבו לי בפרטי ונדבר ממד משעמם לי
וואי כנ"ל
הלוואי שהייתי יכולה לעשות את זה
אבל אצלי זה שיעור פרטי וכל התשומת לב של המורה מופנת אליי :/
חח זום זה כולה שיחת וידאו שמשום מה מזרד החינוך חושב שזה יכול להחליף בית ספר..מוזרים ברור שזה יהיה משעמם
סיימ ברו