העיניים שלי שורפות מלהסתכל על המסך (גם בזום וגם פה כשאני כותבת את זה) כי לא ישנתי טוב בלילה יש לי נדודי שינה בזמן האחרון ולפני זה גם היה לי קצת קושי להירדם יש לי ממש עיגולים מתחת לעיניים ונפיחות ואני ככ מתביישת בזה, אי אפשר כבר לפתור את זה במיוחד לא ב5 דקות (אני צריכה לצאת לבית ספר בעוד 5 דקות) אבל בינתיים פשוט שורף לי איך לפתור את זה? מה לעשות עם זה?