29 תשובות
בזום וטוב שכך
בדרך לבית ספר לצערי
בדרך לבית ספר
בזום אבל מחר בבית ספר
לא בזה ולא בזה לא הלכתי היום
בזום..
הייתי צריכה להיות בבית ספר אבל בסוף לא:)
L.E
אני בבית ולא נראה לי שיש לי זום
נראה לי
בזום :)))
בזום לאיזה כמה זמן ואז ביהס
בבית ספר ובא לי לעוף מפה
אני כרגע במיטה עונה על שאלות בסטיפס
כיף, נכון?
בבית ספר :(
אני *אמורה* להיות בזום
אני הולכת לבית הספר ב9:10 לצערי
אני לומדת בראשון ושלישי אז עכשיו אני בדרך
אף אחד מהם.
יאא אני יום באה יום לא (ככה זה הקפסולות במערכת) וביום שקפסולה אחת בבית אז אין זומיםם בכלל איזה כיף ליי תקנאו תקנאו
א. מתה על התמונת פרופיל שלך
ב. טימס אז כאילו זום
היום אני בזום
זום:)
זום וטוב שכך אין לי כוח אני צריכה לנסוע עד העיר בשביל ללכת לבית ספר.
אז יופי:)
לא בזה ולא בזה אני בקו טלפון
אני, המורה ועוד 22 בנותת
זום כרגע
אתמול הייתי בבית ספר
אני רוצה לחזור לאתמול :):
זום