המצב הזה גורם לי להרגיש אשמה על זה שיש לי פטור מהצבא, מוצדק לדעתכם?
יש לי פטור נפשי בגלל שאני לא בנוייה נפשית למערכת הצבאית, אני לא מפסיקה לאכול את עצמי על זה כי אני באמת אוהבת את ישראל איך להרגיש פחות אשמה? יש מקומות בשירות לאומי שיכולים לתרום באותה רמה?