5 תשובות
עצוב שכן
כן סוג של... אבל אני עדיין בטלפון במקום ללמוד
כן וזה רק עושה לי דיכאון וצער
אוי ואבוי אל תעשי אץ זה זה לא יוביל אותך לשום מקום תזכירי שאת הכי טובה בעולם את עושה את זה בשביל עצמך אפעם אל תגידי שאת גרועה אף אחד לא גרוע