4 תשובות
הם לא מקבלים על זה כסף..
למה שיקבלו כסף אפשר לחשוב מה כבר עושים
לא , האנשים שבוחרים להיות נאמנים עושים זאת בהתדבות מלאה , גם עובדי המערכת עושים זאת כמעט בהתנדבות כיוון שהכסף שמקבלים מפרסומות ומהורדת האפליקציה {יישומון } הוא סכום מאוד נמוך ולכן העבודה שלהם נחשבת על גבול ההתנדבות .
לא נראה שהם פה כדי להוציא עצבים על משתמשים