התחברות
הרשמה
הוצאתי טופס ירוק דיגיטלי, עם מה להגיע לתאוריה?
18 במאי 2021, 01:30
טופס ירוק
תיאוריה
2 תשובות
רק עם תעודת זהות
*
**מישהי*
ת.ז (ואם הטופס דיגיטלי הייתי מציע אפילו להדפיס ליתר ביטחון
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
הוצאתי עכשיו טופס ירוק והצתלמתי יצא מכוער התמונה הזאת יהיה ברישיון שאקבל?
אם הוצאתי את הטופס הירוק ב27.12.17 עד מתי הוא תקף?הטופס תקף עדיין?
אם הוצאתי את הטופס הירוק בתאריך 29.12.17 הוא עדיין תקף?
הוצאתי טופס ירוק, עברתי בדיקת ראיה.. מה עכשיו?
הוצאתי טופס ירוק ובשביל ללכת לתאוריה אני צריכה חתימה של משרד הרישוי האם זה עולה כסף?
עשיתי טופס ירוק באתר של משרד הרישוי והלכתי לאופטומטריסט והוא חתם לי דיגיטלית על טופס ירוק(קיבלתי אסמס והכל.)
הוצאתי אתמול טופס ירוק והתמונה יצאה מחרידה בקטע אחר
הוצאתי טופס ירוק בתאריך 8.1.16 יכניסו אותי למבחן תאוריה?
אם הוצאתי טופס ירוק ולא עברתי תיאוריה אני צריכה להוציא טופס חדש?
להוציא שוב טופס ירוק - האם אני צריכה להוציא עוד פעם טופס ירוק אם הוצאתי כבר ונכשלתי בתאוריה? או שלא צריך להוציא שוב טופס ירוק?
הוצאתי טופס ירוק. מה עכשיו?