6 תשובות
שואל השאלה:
חחח מה שמלחיץ אותי בעיקר זה כלבת וזה קטלני ואתה לא יכול לדעת שאתה חולה בזה עד שזה מאוחר מדי
אנונימית
אם את דואגת מכלבת אז תתחסני בכל זאת, זה לא משהו ששווה לשחק איתו.

אבל כן תני לי להגיד לך את זה, כלבת זו מחלה שעוברת ממגע בין הרוק של המדביק לדם של הנדבק. אז אם לא שרטו או נשכו אותך רוב הסיכויים שאין לך כלבת, אבל עדיין עדיף לא להתעסק בזה. תתחסני. הטיפולים של הכלבת הם בין הטיפולים הכי יעילים בעולם וזה נשאר לכל החיים. אני באמת לא יודע למה חיסון כלבת זה חיסון חובה לילדים כמו צהבת וחצבת.
שואל השאלה:
גם אם זה קרה לפני כמה ימים? שמעתי שאחרי כמה שעות כבר עבוד
אנונימית
זה שטויות. חיסונים יהיו אפקטיבים כל עוד לא התחילו לך סימפטומים, והסימפטומים מתחילים כשהוירוס מגיע למוח. ולמרות שרוב הפעמים זה לוקח איזה שבועיים, בהרבה מקרים הוירוס נשאר בגוף במשך חודשים ואפילו שנים עד שהוא מגיע למוח. תתחסני. לא מאוחר מדי עד שזה מתחיל, אפילו אם הסיכויי שנדבקת הוא קלוש בצורה לא יאמנת.
שואל השאלה:
תודה עזרת מאוד אם אני לא טועה זה קרה ביום שני
אנונימית
אין בעיה :)
באותו הנושא: