11 תשובות
א-
גם הוא??
גם הוא??
כנל בסטי
כולנו
אני לא רוצה לחשוב איך המעריצות שלו מרגישות! אני מדמיינת שלואי היה מעלה כזה דבר, אני הייתי פשוט לא מפסיקה לבכות. זה בטח מזעזע! אני כלכך מבינה אתכן❤
כולם :(
לואי בחיים לא יעשה את זה ^^
אני בטוחה שהוא בעד שויין בין כל המדינות
אני בטוחה שהוא בעד שויין בין כל המדינות
אנונימית
דיי אין תקווה באנושות נמאסס
וואו אהבתי אותו. שילך לעזאזל. טיפש
גם אני
גם אני .. אמלה אני מעריצה אותו מגיל 8
כולנו :/
באותו הנושא: