6 תשובות
הוא חתיך
שהוא שחקן טוב
שהדמויות שהוא משחק בולטות בסדרה וכו
שהדמויות שהוא משחק בולטות בסדרה וכו
הוא חמוד הוא חכם הוא מצחיק הוא נחמד הוא צנוע הוא משחק בסדרות שאוהבים הוא... מושלם ;)
אני לא מאוהבת בו והוא גם לא נראה טוב בעיניי.
כי יש לו אופי טוב, הוא מצחיק, הוא נראה טוב, הוא מיוחד, שחקן טוב מאוד... מה יש לא לאהוב..?
הוא חתיך
הוא מצחיק
הוא צנוע!!
ועוד הרבהה
הוא מצחיק
הוא צנוע!!
ועוד הרבהה