11 תשובות
שואל השאלה:
את בצפון? אין של אזעקות?
אנונימית
יוצא פעם - פעמיים בשבוע לפחות
זה חשוב לשמור על שגרה למרות המצב הנוכחי

לא נפגש עם חברים
לא
לא כזה אכפת לי
שואל השאלה:
כן אבל לא יודעת לא באלי להיפגש גם
אנונימית
לא

כי אין לי חברים
בתאכלס אין לי חברים אבל אני בקשר קרוב מאוד עם אחותי ואם יש לנו רעיון או מקום לצאת בלי לחשוב פעמיים אנחנו יוצאות
אפשר להיפגש במקומות שההליכה אליהם קצרה ויש שם מרחב מוגן
כן, אצלי אין אזעקות.
לא
גם מפחיד וגם לא בטיחותי