8 תשובות
אתם בכל מקרה נפגשים בבית של מישהו אז מה ההבדל
אני לא ממליצה לך, גם אני מהמרכז
שואל השאלה:
^^שאני עדיין צריכה לצאת מהבית, שלא נדבר על זה שהוא חצי שעה הליכה ממני
אנונימית
אני הייתי יוצא אז מניח שאת נורמלית
אני אתמול הלכתי לחברה, יש לה ממד בבית וזה, גרה גם במרכז, אבל אין הצלנו הרבה אזעקות כמעט.
לדעתי תלכי אבל תפגשו רק בתוך בית של מישהו
אל תצאי
אתמול יצאתי חיכיתי שיהיו אזעקות לא היה שום דבר והמשכתי לטייל.
אנונימית
אין מצב,
'והישמרו מאוד לנפשותיכם'
לא מתגרים בגורל

כל טוב