9 תשובות
כן
בכלל לא
לא
יוצא הרבה - מרחוק.
ממש לא
יש מישהו אחד שאני רוצה להפגש איתו ולחבק אותו אבל זה פשוט לא אפשרי עכשיו ככ
אנונימית
באותו הנושא: