4 תשובות
היי,
אני לא מפחדת כי אני מנסה לחשוב חיובי.
כנ''ל גם לך, תחשבי חיובי, אם חלילה ויקרה משהו את תיהיי במרחב מוגן.
לילה טוב!
החדר שלי זה ממד
סתם אבל כן, וגם ההורים שלי שולחים אותי לבצפר וזה יחסית מרכז העיר
אני במרכז ומפחדת לישון
אני לא תושב ירושלים, אבל כן... אני די מפחד לישון.
אנחנו מתכננים לישון בממד הלילה.