9 תשובות
כן
כן ,קצת
זה מביך שהאמא בתמונה בני כמה אתם?
וזה לא מביך אם תתקרבו
וזה לא מביך אם תתקרבו
כן טיפה
גם אם כן אני עדיין אלך כי עדיף להתגבר על המבוכה ולהכיר אנשים תהיה ספונטנית
שואל השאלה:
בני 18 ^^^
בני 18 ^^^
אנונימית
לדעתי כן
זה מגניב רצח
למה שתלכי עם ידיד לא קרוב להופעה ?
באותו הנושא: