10 תשובות
לא
ממש לא
למה שתלכי לבד לכי עם חברות יהיה יותר כיף
לא,אפילו דיי מרגיע
לא לא לא זה ממש כיף ללכת לבד זה משחרר..
זה מרגיע שיש לך זמן לעצמך וגם מהנה
בעיקרון נראלי יבין אותך בםעמם הראשונה :)
אני בן 15 מצד אחד מעדיף לבוא עם המדםחה
מצד שני חלום ללכת עםחברים או לבד כשירשו לי
אני בן 15 מצד אחד מעדיף לבוא עם המדםחה
מצד שני חלום ללכת עםחברים או לבד כשירשו לי
ממש לא, מלא אנשים עושים את זה
לא מה מביך בזה
באותו הנושא: