2 תשובות
כן, אני בעד. בעיקר אם יש לך יום משעמם
אני לומדת עם מישבים וזה כבדד ממש , אלא אם כן ממש משעמם לך ואת נרדמת תביאי את המחשב
אבל זה כבר אומרת מראש