התחברות
הרשמה
במהלך החורף ריכוז אדי המים באוויר גבוהה מאשר במהלך הקיץ נכון או לא נכון
4 במאי 2021, 19:07
חורף
קיץ
מזג אוויר
שיעורי בית
גאוגרפיה
תשובה אחת
נראלי שלא כי בקיץ המים מתאדים ובחורף הם יורדין כגשם אבל זה סתם ניחוש
ת
תבדקי בגוגל.
באותו הנושא:
ריכוז אדי המים באוויר משתנה לאורך השנה נכון או לא נכון
זה רק אצלי או שפשוט המזג אוויר של החורף עושה את השיער הרבה יותר יפה ?
גם אתם לא אוהבים את המזג האוויר הזה ומעדיפים את החורף והקור ??
תגידו שמתם לב שלאחרונה המזג האוויר באווירה של חורף קצת?
גז המימן הוא אחד הגזים המצויים באוויר ?
מה אחוז המימן באוויר?
נכון מתחילים להרגיש את החורף ? כאילו יש באוויר ריח של סתיו ורוחות קרים
בתהליך אוסמוזה, מים נעים דרך הקרום ממקום שבו ריכוז המומסים- וריכוז המים - למקום שבו ריכוז המומסים -ריכוז המים ---
אילו חומרים יכולים להימצא באוויר בריכוזים שונים במקומות שונים בארץ?
ריכוז אדי המים באוויר משתנה מאזור לאזור ברחבי העולם? נכון או לא נכון
קצת מוקדם אבל מתי כבר יתחילו הגשמים ?אוירה של החורף, הקור?......אוף