5 תשובות
שואל השאלה:
אני גר בגולן כאילו בכפר דרוזי על החרמון (מג'דל שמס) ורק את התקופה הזאת אני אוהב כאילו תתקופה שלפני החורף אבל החורף עצמו עם השלג וזה פחות
אנונימי
דיי אני רוצה כבר חורף, בלונדון יש מזג אוויר מושלם כל השנה כמו החורף פה די אני רוצה חורף ועכשיו
לא חם לי רצח
אני מתה על החורף
אני עדיין לא הרגשתי את זה כיף לך באלי גם