6 תשובות
מצד אחד זה כיף ללכת לים ומצד שני חם מדי אז אני באמצע
גם אני שונאת קיץ
חם לי רצח
ואו כל כך, אני אוהבת רוח קרירה על הפנים שלי וקור
לא סובלת חום ולחות בע
אנונימית
שואל השאלה:
שונאת חום,לא יכולה ככה עם החום הזה
לא אני מתה על הקיץ אישית זה הכי כיף לי אווירה טובה ושמחה
ברוור אני בן אדם שחם לו יותר מאחרים