2 תשובות
יש לי תו נכה
לא הייתי צריך אפילו ללכת לצו ראשון
לא הייתי צריך אפילו ללכת לצו ראשון
אנונימי
שלחו אותי לפסיכיאטר... היא התחילה לדבר איתי נכנסתי לפרנויה והתחלתי לבכות ממש אבל היא וויתרה ואז פשוט הודיעו לי שאני לא כשירה לשרת. הייתי בת 16/17
אנונימית
באותו הנושא: