4 תשובות
סתם צבועים
אנונימי
אולי החיילים שהשתמטו דופקים את אלה שלא, כי ככל שיש פחות כוח אדם ככה יש יותר עבודה לחיילים שלא השתמטו (יותר שמירות, יותר תורניות מטבח)
זה לא מקנאה זה כי אנחנו קורעים תתחת ונותנים מעצמנו בעוד יש כאלה שיושבים רגל על רגל
שואל השאלה:
אז כל אלה שהם כן חיילים ואומרים דברים נגד הצבא טכנית גם רוצים לשבת רגל על רגל ולא לעשות כלום אבל הם פחות הצליחו להשתמט אז הם סתם כועסים על מי שכן הצליח?,ומה עם זה שיורדים על מי ש"צהוב",נגיד יש לי חבר שרוצה לצאת לקצונה ומלא יורדים עליו עכשיו אני כבר כמעט שנה וחצי בצבא ולא הבנתי מה רע בזה,אם בן אדם רוצה להיות קצין או אפילו רוצה סתם לחתום קבע לדעתי זה טוב מאוד אז מה כל כך נורא בזה?
אנונימי