5 תשובות
לא מכבד שלהם אבל בסדר מה אני כבר יכול להגיד גם אח שלי השתמט
אין לי דעה בעניין
אני מתה על בר רפאלי והיא השתמטה, היא בנתה קריירה בזמן שבני גילה ישבו בקריה וענו לטלפונים.
אני נגיד כנראה אעשה שירות לאומי. הצבא זה מקום שלא מתאים לכולם
אני מתה על בר רפאלי והיא השתמטה, היא בנתה קריירה בזמן שבני גילה ישבו בקריה וענו לטלפונים.
אני נגיד כנראה אעשה שירות לאומי. הצבא זה מקום שלא מתאים לכולם
כל אחד והחיים שלו, גועל נפש שאנשים מתערבים בחיים של אחרים. אני הולך להשתמט ואנשים עוד לא הכניסו לתת מודע שלהם שהדעות שלהם לא מעניינות אותנו.
אנונימי
בחירה שלהם, אבל זה די צבוע לחיות כל החיים שלך מוגן על ידי אנשים וכשמגיע התור שלך אתה בורח
בחירה שלהם לא אכפת לי שזה חובה
באותו הנושא: