3 תשובות
אז תנסי לדבר איתו על מה שלדעתך הופך את הקשר לרעיל, תסבירי לו שזה לא הולך לכיוון טוב ותנסו לעבוד על זה, אם את רואה שלא הולך למרות זאת אז אולי זה יעזור לך להתרחק ולנתק קשר, ואם כן ילך אז אחלה
שואל השאלה:
אבל קשה שלי כי אני כן רוצה אותו, ועוד יותר קשה כי אנחנו מדברים כבר שלושה חודשים וזה ניהיה יותר ויותר רציני
אנונימית
אם זה רעיל אין אפילו מה לתת צ'אנס לדעתי, זה כנראה רק יתדרדר
תתחילי לענות יבש ולדבר איתו פחות ולאט לאט תנתקו קשר, או שפשוט תגידו לו שזהו נמאס