2 תשובות
אני לא חושב שזה אמור להפריע לך. זה חבר שלו. הוא זה שצריך להחליט אם הוא הולך על זה או שהוא מעדיף את חבר שלו
אם הוא חבר הכי טוב שלו הוא צריך להבין אותו, גם לו מגיע הזדמנות להתאהב לא כך? הוא אמור להיות שמח בשבילכם מכיוון ששניכם הייתם קרובים אליו.
באותו הנושא: