4 תשובות
אל תחכי אפילו רגע, רוצי ותעשי צעד, תיהיה בטוחה בעצמך!!
כמו שאומרים תחיי על הקצה, אל תפחדי מדחייה כי מזה לא יצא כלום, לכי תעשי את הצעד
שואל השאלה:
אבל אם לא? אני לא רוצה שיהאב בינינו הקשר הזה.. וחוץ מיזה... אין לי מושג איך עושים את זה...
אבל אם לא? אני לא רוצה שיהאב בינינו הקשר הזה.. וחוץ מיזה... אין לי מושג איך עושים את זה...
אל תחכי לדעתי, תעשי צעד תתקרבי עוד ועוד, ממה שתיארת נראה שהוא לא יסרב.. למקרה שכן לפחות תדעי שניסת ולא תחיי עם המחשבה שפספסת.
באותו הנושא: