7 תשובות
קשה לי לעזור לך אבל אני תומך לגמריי
אני גם בדיכאון כבר 3 שנים מאז שסיימתי תיכון גילתי שיש לי חרדה חברתית
אנונימית
תומך גם ❤
מזדהה אבל מי שהעלה תסירטון קצת מעצבנת אותי. לרוב מי שעובר את הדברים האלה לא רוצה שידעו וליטרלי כל סירטון שלה על זה
אנונימית
באמת שאני לא יודעת איך לעזור במצבים כאלו ואני גם לא סובלת להיות מהאלו ששואלים "את בסדר" אבל שתדעי שאני הכי תומכת ומקשיבה את צריכה מישהו לדבר איתו או משהו אני כאן3>
אני יכולה להזדהות עם חלק מהדברים שכתובים שם כמו "להתקלח זה שורף" יש בי כל כך הרבה פצעים שאני כבר סובלת במקלחת עם הסבון. את לא לבד :)
אנונימית
שואל השאלה:
https://vm.tiktok.com/zsuk2nkf/
אנונימית