התחברות
הרשמה
לא ישנתי הלילה ואני צריכה ללכת לבית הספר.
יש לי בחילות... אני מפחדת שאני אירדם שם. יש לנו גם שיעור ספורט קשוח היום.
מה לעשות?
29 באפריל 2021, 07:06
עייפות
שינה
לילה
בחילות
בתי ספר
2 תשובות
אולי תשארי בבית?
ותרגישי טוב
א
אוכל אוכל ואוכל
אני דווקא לא ממליץ להישאר. קחי כדור ותלכי אל תוותרי לעצמך
נ
נסיך12
באותו הנושא:
לא ישנתי בכלל בלילה ואני צריכה ללכת לבית ספר...
ללכת היום לביהס?לא ישנתי כל הלילה ואני לא מצליחה לקום מהמיטה להתארגן
אני צריכה ללכת ב12 ואני לא ישנתי כל הלילה כדאי לי ללכת לישון עכשיו?
לא ישנתי כל הלילה ואני צריכה ללכת לבצפר יש לכם רעיונות איך להישאר ערים?
העיניים שלי נפחות, בכיתי כל הלילה ובקושי ישנתי ואני צריכה ללכת לעבודה, מה לעשות?
לא ישנתי כל הלילה ואני צריכה לצאת מהבית עוד 40 דקות בערך לפנימייה
אני לא ישנתי כל הלילה ואני צריכה ללכת לים היום
יש לי עבודה ב6 בערב ואני מפחדת ללכת לישון ולא ישנתי כל הלילה
בוקר טוב, לא ישנתי כל הלילה ואני עייפה ממש וצריכה ללכת לבית ספר מה לעשות בשביל להתעורר?
לא ישנתי כל הלילה,עדיף לי ללכת לישון עכשיו או לישון בלילה פשוט?
אם אני ישנתי 5 שעות בלילה ואני מתה מעייפות לחכות ללילה או ללכת לישון עכשיו?