7 תשובות
זה ממש תלוי איזה בית ספר
וואו אני במקומך הייתי כל כך עוברת ישלי חברות שם וזה באמת נשמע הכי כיף
אנונימית
איכס תל אביב מלאה שמאלנים, מוזרים ופלצנים
מעבר בגיל הזה זה קשה.. בכל אופן בכל מקום יש אנשים נחמדים.
נשמע מגניב ללמוד בתל אביב
אני בכיתה ט עכשיו בתל אביב וזה ממש תלוי איפה ובאיזה בית ספר
יש ויש.. כמו בכל עיר. העיר לא הופכת את הבתי הספר למיוחדים
באותו הנושא: