6 תשובות
ממש לא.

אם יש לי רגל אחת, ואני אגיד לחבר שלי: לך תרוץ תעשה כושר שתיהיה בריא, אז אני אגואיסט? רק כי אני לא רוצה או לא יכול לרוץ?

את דואגת לה.. וזה לגטימי .. לפעמים אנחנו דואגים לאחרים מאשר לעצמנו כי לא כל מה שאנחנו עושים גם אחרים צריכים לעשות ולסבול.
זה לא נקרא אגואיזם... אגואיזם זו הגדרה שונה לגמרי
חח זה רצח לא אגואיזם
אין קשר לאגואיזם.
שואל השאלה:
כן צביעות
אנונימית
שואל השאלה:
לא אגואיזם, התבלבלתי
אנונימית