5 תשובות
את לא חייבת שום דבר לאף אחד אז הכל טוב לסרב לדברים תעשי מה שבאלך!
לא לגיטימי
את לא חייבת לעשות כל מה שמבקשים ממך
תחשבי על זה שהם רגילים לקבל ממך רק כן ופתאום שהתחלת לסרב לעשות דברים שאת לא רוצה זה מעצבן אותם אז הם מנסים לעצבן אותך בחזרה אבל שתדעי שזה ממש לא אגואיסטי זה לעמוד על שלך
וכל אחד צריך שיהיה לו תמילה שלו, תמשיכי לעמוד על שלך את לא חייבת כלום לאנשים
ומי שלא טוב לו בעיה שלו!
ממש לא, כל הכבוד לך שאת עומדת על שלך, אל תתני לשטויות האלה להיכנס לך לראש, את לא אגואיסטית.
תראי, הכל בחיים זה עניין של באלנס.
את צריכה למצוא את האיזון בין להיות שם בשביל אחרים, ללעמוד על שלך.

אם הרגשת שאת נוטה יותר מדי לצד אחד, ועכשיו תיקנת, מעולה. רק תזכרי לא לפול לצד השני.

אני לא יודעת אם האנשים שאמרו לך את זה אמרו בקטע של ביקורת, או מתוך עצבים, אבל בגדול, שימי לב לסיטואציה שבהן את שומעת את זה, ותחפשי את האיזון שלך.
כל הכבוד על התהליך האישי שאת עוברת, זה באמת מדהים.

בהצלחה!
באותו הנושא: