9 תשובות
מה קרה ?
אני לא רע יא מכוער
אני לא יודעת, אני באמת לא יודעת.
זה הטבע האנושי, הלוואי וזה לא היה ככה אבל תמיד היו דברים רעים בעולם.
זה הטבע האנושי, הלוואי וזה לא היה ככה אבל תמיד היו דברים רעים בעולם.
כל אחד דואג לתחת של עצמו
זה הדור של היום במיוחד הבני נוער טוקסיקים
^כן רק בדור של היום יש בני נוער חארות
נו באמת
נו באמת
כי עם ישראל לא מושלם אבל מה שאני כן יכולה להגיד זה שלא רק על עם ישראל יש שינאה יש עכל כל עם שינאה. אין עם שרק אוהבים אותו או רק שונאים אותו.
בגלל שאנחנו לא נוצרים או מוסלמים ובכללי לא חלק מהרוב (בנוגע לדתות),אנחנו גם תופסים שטח בעל מיקום גיאוגרפי מצויין שכל עם,ארץ או מדינה רוצה לעצמה
בגלל אנטישמיות :)
באותו הנושא: